Födelsedagstårtor & Cupcakes Till Elina

IMG_0186

Ja det är ett par månader sedan Elina fyllde år, men så här såg hennes tårtor ut.
Jag älskar att göra de här tårtorna, med rosor i smörkräm. Det blir så himla fint tycker jag. Dessutom älskar jag att få fria händer och det får jag alltid när jag gör tårtor till Emma : )

IMG_0160

Jag såg en bild på dessa tre små grodorna inne på pinterest och kände direkt att jag var tvungen att göra dem. Så himla gulliga! Hästen blev jag förvånad över att jag fick till så pass bra… Trodde inte att jag skulle bli så nöjd som jag blev. Det var nästan så att jag inte satte den på tårtan hehe.

Jag kan absolut inte komma på vad det var i tårtorna… jag tror att det var chokladbottnar… ja, så här blir det när man väntar ett halvår på att skriva om saker ; )
Det var i alla fall smörkräm med vit choklad.
Cupcakesen var i vanilj/hallonsmak och så fick ett litet tefat sitta på toppen.

IMG_0185

Det här inlägget postades i Bakverk, Tårta. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Födelsedagstårtor & Cupcakes Till Elina

  1. Emma skriver:

    Himla gott var det alltihop i alla fall- oavsett vad de innehöll 😉 och superfina precis som vanligt! 🙂

Kommentera

