Bananasplit Cupcake

img_60672För ett bra tag sedan så gjorde jag dessa läckra cupcakes när jag om mina fina skulle ses en kväll. De är fantastiskt goda. De tar ett litet tag att göra, men så värda besväret… fast man kan knappast säga att det är besvärligt när man i slutet får trycka i sig ett så gott bakverk =)

Dessa passar riktigt fint till fredagsmyset så varför inte slänga ihop lite goda cupcakes till imorgon?! Ut och sätt fart i köket.

Här finns receptet.

Jag är med och tävlar i Miss Cupcake med dessa så gå gärna in och rösta på mitt bidrag. =)

 

Det här inlägget postades i Bakverk, Cupcakes. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bananasplit Cupcake

  1. Mia Nyström skriver:

    Hej!
    Jag heter Mia , och är kompis med din kusin Ann-Louise… min fråga är, vill o kan o har du möjlighet att göra ett par tårtor till mig, 22 juni… det är midsommardag. Jag ska gifta mig då :-)…
    Hör gärna av dig så fort så möjligt .
    MVH. Mia
    Mobil.0733-865656
    El , kammarklippet@mail.com

Kommentera

