He or She Cake

20130514-174217.jpg

För ett par veckor sedan så bakade jag den här tårtan. Denna var faktiskt inte till någon annan utan till mig själv. Så för en gångs skull fick jag göra den precis så som jag ville ha den… Eller nästan i alla fall. Hade tänkt göra den ena rosetten blå, men upptäckte att min blåa färg var slut så då fick det bli grönt istället. Fast det gjorde inte så mycket. Den blev fin så här med och budskapet går ju fram oavsett =)
Och eftersom tårtbottnarna skulle vara rosa så gjorde det ännu mindre något. Annars hade jag väl fått gå och handla igen.

Självklart så fanns det hallon i tårtan 😉 Min stora favorit!

20130514-174324.jpg

Little Baby Girl

Ljusa (rosa) bottnar
Vaniljmousse och hallon
Täckt med grädde och sp

Det här inlägget postades i Bakverk, Hallon, Livet, Tårta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

