Födelsedagstårta Till Wilma

Bilden har jag lånat från Wilmas Mammas fb, eftersom min dator inte vill låta mig föra över mina bilder från mitt minneskort. De får komma i efterhand.

I söndags fyllde min arbetskamrats dotter år och då fick jag äran att göra hennes tårta. Hennes önskemål var att den skulle vara vit, ha hjärtan och så gärna lite choklad. Och det var viktigt att det skulle stå att hon blev 8 år gammal så ingen trodde något annat =)

Tårtan består av två chokladbottnar och en vaniljbotten.
Inuti har vi banan och nutella”mousse”.
Sedan är den täckt med grädde och sp.

Det här inlägget postades i Bakverk, Banan, Choklad, Tårta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

