Turkiet

Jag har hunnit med hur mycket som helst sedan jag bloggade sist, för en månad sedan. Jag har bland annat varit i Turkiet… Precis som alla andra.

Åh det var jätte härligt i Turkiet. Vi åt massor med god mat. Fast det var lite svårt att hitta riktigt Turkisk mat. Allt är så himla turistifierat (kan man säga så?). Överallt finns det spagetti och hamburgare att köpa. Men efter tre dagar så hittade vi ett trevligt ställe som hade både riktig turkisk mat samt turist mat.

Vi gick på långpromenad in till Side en av dagarna och tittade på alla ruinerna. Vackert! Den gamla teatern var fantastisk.

Det blev till och med ett födelsedagsfirande i Turkiet också =) Ojoj, vilket bry jag hade med att fixa allt inför det här. Det skulle ju vara en överraskning. Men tillslut så lyckades jag bli själv i lägenheten i ca 5 minuter.

Jag har även jobbat, bakat, jobbat lite till, varit på både kalas och student. Sagt upp min lilla lägenhet och köpt hus =)

Nu ska jag och fisarna se på sommarlovsmorgon och sedan är det jobb resten av dagen för mig. Tjingeling

Det här inlägget postades i Födelsedag, Livet, Mat, Presenter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

