Sonic Tårta

Förutom att jag var på en otroligt trevlig sommarfest i helgen så gjorde jag även en tårta. Det var ett tag sedan jag gjorde det nu så det var med ivriga händer som jag började knåpa ihop den. Ännu roligare var det att jag skulle göra Sonic. Det var många år sedan jag spelade det. Väldigt kul =)

Ljusa bottnar
Skivade jordgubbar och vaniljkräm
Täckt med grädde och sp

Det här inlägget postades i Bakverk, Jordgubb/Fläder, Tårta. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sonic Tårta

  1. Sofie skriver:

    Hej Rebecka ! Super dina tårtor du gör alltså. Jag beställde 2 tårtor av dig i januari undrar mest om du har foto på dom? För då skulle jag vilja ha dom om jag kan få de? Det var vita och blå tårtor med blommor på och Theo 🙂

    • rebeckaskok skriver:

      Ja dem minns jag. Jag verkar ha glömt att lägga in dem på datorn, men jag ska leta upp minneskortet de ligger på =)

      • Sofie skriver:

        Tack så jätte mycket 🙂 tror dina bilder är bättre än våra :)) vi flytta bara om lite på den ena då vi satte ett bröllopspar på den 🙂

Kommentera

