Éclairs

Jag har visst glömt att lägga upp lite annat från halloween som jag gjorde 🙂
Ja jag hade ju kunnat spara det till nästa år och dela med mig av det då, men det vill jag inte hehe. Och förmodligen så hade jag haft glömt bort det helt tills dess.

Jag gjorde då bland annat dessa snygga éclairs’en. Passande orange glasyr och mörk choklad på toppen och inuti dem hade jag chokladmousse.
Recept på mina éclairs hittar du här.

Det här inlägget postades i Bakverk, Halloween. Bokmärk permalänken.

Kommentera

