Halloween & Pumpa nr 2

Oh jag måste ju bara visa er min andra pumpa. Den blev en aning mer avancerad och det var verkligen sjukt kul att göra den. Ännu roligare var det när vi satte i ett ljus och det blev mörkt ute. Jag är sjukt nöjd med den. Nästa år så ska vi nog odla egna pumpor. Får se hur det blir med det då, men förhoppningsvis har vi möjlighet till det då 🙂
Dessutom så ska jag införskaffa mig ett pumkin-carving-set tills nästa gång.

Snyggt va?! 🙂


Ja just det, det är ju då såklart jag på bilden med min tjusiga halloween utstyrsel. Söt jag var va hehe.

Dessa roliga ”trycken” hittade jag på google när jag sökte efter ”Free halloween labels”. Man kan hitta allt möjligt roligt att skriva ut.

Så här såg dukningen ut… eller vad man nu ska kalla det. Ena hörnan av storarummet kan man också säga 😉

Det här inlägget postades i Festligheter, Halloween, Middag, Pumpa, Pyssel. Bokmärk permalänken.

Kommentera

