Iphone Tårta

Den andra tårtan jag gjorde nu i helgen var den här roliga tårtan 🙂
Jag blev jätteglad när jag fick förfrågan om jag ville göra en Iphone tårta. Jag älskar ju utmaningar, och den var otroligt rolig att får göra. Ju pilligare det är desto bättre hehe.

Det är viktigt med alla de små detaljerna 😉

Brownie bottnar med fudge bitar i
Vaniljkräm och chokladmousse
Täckt med grädde och marsipan/sp

Det här inlägget postades i Bakverk, Choklad, Tårta. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Iphone Tårta

  1. Emma skriver:

    Hej
    jag funderar på att göra en iphone tårta.
    men var fick du tag på svart marsipan?

  2. tankaromgud skriver:

    Hej,
    Hur stor är tårtan ungefär?

Kommentera

