Cupcakes

Jag tror inte att det är många som har missat min frånvaro här på bloggen och jag ber om ursäkt för det. Men jag har haft det så sjukt hektiskt på senaste tiden att jag bara måste ta an paus ifrån allt just nu. Annars gå jag nog snart in i väggen. Men när jag är helt återställd så ska jag vara väldigt aktiv här igen 🙂
Här är i alla fall en liten bild på vad jag gjorde i helgen. Cupcakes till ett dop. Hela 70 cupcakes. Huh, men kul var det.

Choklad cupcakes
Grön vanlijsmörkräm
Sp dekorationer

Det här inlägget postades i Bakverk, Choklad, Cupcakes. Bokmärk permalänken.

Kommentera

