Dop Tårtor

Igår så gjorde jag doptårtor till min gamla barndomsväns sons dop. De blev klara väldigt sent igår så jag fick inte några bra bilder på dem. De bästa blev med en app som jag har på min Iphone 😛 hehe.
Ja kameran hade inget batteri alls tydligen så den kunde jag inte använda. Man kan ju tänka att jag skulle hinna ladda den men icke. Precis när de skulle hämta dem så lade jag på det sista på dem.

Jag fullkomligen älskar den appen. Det blir så mysiga bilder 🙂

Ljusa bottnar
Vit chokladmousse med chokladkross i och jorgubbsmousse med stora bitar
Täckta med vaniljsmörkräm och sp

 

Det här inlägget postades i Bakverk, Tårta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

