Me-To-You Cake

I veckan så har en av mina fina vänner fyllt 25 år och igår skulle hon ha kalas. Precis som vanligt så fick jag uppdraget att göra en tårta till henne och som vanligt så fick jag fria händer. Tidigare har jag gjort två twiligt tårtor till henne eftersom hon ääälskar böckerna och även filmerna. Dock så kände jag inte för att göra ytterligare en Twiligt-tårta så då fick jag försöka komma på något annat hon tycker om… Efter mycket om och men så kom jag på att hon älskar Miranda nallarna så då fick det bli en sådan på tårtan.

Nallen fick med sig en liten present till kalaset.


Jag valde att göra nallen slät och inte hårig för jag tycker att den blir mycket sötare så här 🙂
Det är gul sp som jag har täckt tårtan med, men av någon anledning så har jag svårt för att få fram just den färgen på bild… oavsätt bakgrund. Mycket märkligt!

Ljusa bottnar samt choklad bottnar
Chokladmousse och vaniljkräm med chokladkross
Täckt med vaniljsmörkräm och sp

Det här inlägget postades i Bakverk, Tårta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

