Tårta med Massa Rosor

img_4037_157819516

Nu har ytterligare en av mina kusiner fyllt 18 år. Ja jag har en väldigt stor släkt 🙂 och hon ville ha en tårta att bjuda sina vänner på. Jag fick fria händer och då gjorde jag denna ”lilla” tårtan. Jag hade inte så överdrivet mycket tid så det fick bli en ganska enkel design, men jag tycker att den blev fin i alla fall.
Yngsta dottern var i farten igen och hjälpte till att göra en del av rosorna.

img_4042_157821807

Det var lite pilligt, men väldigt sött 🙂

Ljusa bottnar
Vaniljkräm och jordgubbsgrädde
Täckt med grädde och sp

Det här inlägget postades i Bakverk, Tårta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

