Blixten McQueen Tårta

img_3928_156408136

Idag är det kalas för min ”kusins” äldsta son… som fyllde 1 år nu i veckan. Jag tycker det är så otroligt roligt när jag får fria händer, enda önskemålet var att det skulle vara något från Disneys Bilar. Så då blev det så här 🙂
Jag tycker det är väldigt roligt att göra Blixten… varför kan man fråga sig då jag inte tycker om filmen hehe.

img_3930_156409357 img_3931_156485906

Ljusa bottnar
Hallonmousse, Hallonsylt och passions/mangomousse
Täckt med vaniljsmörkräm och vit choklad sp

Det här inlägget postades i Bakverk, Tårta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

