Louis Vuitton

img_3793_155336576 img_3796_155336837

Ja jag fick verkligen något att bita i när min kusin bad om att få en Louis Vuitton väska-tårta. Ja för tusan, tänkte jag. Det kan väl inta vara så jobbigt… ehm… själva tårtan i sig var inte så jobbig, men sen när det kom till mönstert, jisses vad det var jobbigt. Jag satt och målade på tårtan i en timme med väldigt darriga händer. Jag tycker inte om att måla sådär ”viktiga” saker på frihand då jag inte är såå duktig på det, och ännu mindre kl 02:00 på natten. Trött och darrig, men jag är väldigt nöjd med resultatet. Och nu vet jag hur jag ska göra om det skulle vara så att jag får göra fler 🙂

Chokladbottnar
Chokladmousse
Täckt med vit chokladsmörkräm och choklad sockermassa

Det här inlägget postades i Bakverk, Tårta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

