Tiggertårta

img_3552_152526280 img_3554_152526626

Ja just det ja, jag var ju på djurfest förra helgen, har helt glömt bort att visa er bilder på den tårtan 🙂
Eftersom katten som fyllde år heter Tigger så var det ganska givet att det skulle vara en tigertårta med Tigger på. Husse och Matte blev väldigt nöjda med tårtan och hela försvann i ett nafs.
Festen i sig var vild och galen som vanligt och vi hade djuriskt kul hehe 😉

img_35577_152526745

Tänkte visa er min fina Zebra-sminkning också 🙂 Så så här såg jag ut och så hade jag en byxdress som var zebramönstrad, som jag hittade på H&M  i sista sekunden.

Ljusa bottnar
Hallonmousse och mangomousse
Täckt med grädde och marsipan

Det här inlägget postades i Bakverk, Festligheter, Livet, Tårta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

