Baby Shower

img_3349_150004561

 

Igår så gjorde jag denna/dessa små skapelserna till en vän vars vän skulle ha en Baby Shower. De vet inte om det blir en flicka eller pojke så jag körde på lite blandade färger 🙂
På toppen fick Mamman sitta fint och hålla om sin fina lilla mage. Jag valde att inte göra någon mun på henne för jag anser att det inte hade blivit lika fint 🙂

img_3350_150004777 img_3343_150005281

 

På cupcakesen så har jag lagt små sp-plattor som jag har stämplat med en helt vanlig stämpel. Inte behöver man köpa speciella stämplar enbart menade till sp och marispan… man tager vad man haver 😉 men se till så att det inte finns någon färg på stämpeln innan du använder den. Denna har jag inte använt tidigare så den var helt fri från det.

Tårtan

Ljusa bottnar
Hallon och vaniljkräm
Täckt med grädde och sp

Cupcakes

Vaniljcupcakes
Fyllda med hallon
Täckta med smörkräm och sp

Det här inlägget postades i Bakverk, Cupcakes, Tårta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

