25-års Tårta

img_3111_148156377

Idag fyller min fina fina vän 25 år och det skulle firas med tårta på jobb. Jag fick fria händer och det älskar jag 🙂 Jag valde att dekorera den med lite smink, mycket tjejigt tycker jag att det är. Dessutom så har jag länge velat prova att göra smink i sp och detta var verkligen ett ypperligt tillfälle för det 🙂
Kanten runt tårtan fick bli blå med lite silverdust på, för att undvika att det blev för mycket rosa.

img_3112_148156637

 

img_3115_148156914

 

Ljusa bottnar
Prinsessfyllning
Täckt med grädde, sp och svart marsipan

Det här inlägget postades i Bakverk, Tårta. Bokmärk permalänken.

Kommentera

